کمربند حلبی

مقاله 5 – کمربند حلبی – مراحل ساخت

کمربند حلبی

کمربند حلبی

کمربند حلبی

کمربند حلبی محصولی است که به دور درب حلب تمام تخلیه بسته شده و درب را در جای خود محکم نگه میدارد تا مانع از جدا شدن درب و در نهایت نشت و یا هدر رفت محصول گردد.

در این مقاله قصد داریم مراحل تولید کمربند حلبی را به صورت اجمالی توضیح بدهیم تا شما نیز با تولید این محصول کمی آشنا گردید.

 

شروع کار:
برای تولید کمربند حلبی به مواد اولیه (ورق گالوانیزه)، ماشین آلات تولید این محصول و دانش تولید نیازمند هستیم.

برشکاری:
ورق گالوانیزه مخصوص تولید کمربند حلبی را با استفاده از دستگاه قیچی صنعتی(گیوتین) در اندازه ی استاندارد برش میزنیم.

برشکاری مهم ترین بخش تولید کمربند حلب است. چرا که در صورت کم و یا زیاد شدن اندازه ها، محصول نهایی مناسب درب حلب نخواهد بود و به درستی در جای خود قرار نخواهد گرفت.

به طور واضح اگر میزان برش بیشتر از اندازه استاندارد باشد کمربند برای درب حلب گشاد شده و در صورتی که میزان برش کمتر از اندازه استاندارد باشد این کمربند برای درب حلب تنگ میشود.

پس لازم است که اندازه های برش استاندارد را به طور کامل رعایت نماییم.

هنگام برش باید توجه داشته باشیم که کمربند برای درب چه نوع قوطی ای قرار است تولید شو. حلب تمام تخلیه؟ گالن؟ و یا سایر قوطی ها؟!

با توجه به نوع درب قوطی دستگاه برش را تنظیم میکنیم و سپس برشکاری ورق آغاز میشود.

نورد ورق برش خورده:
ورق های برش خورده را به دستگاه نورد منتقل میکنیم. در این مرحله اپراتور دستگاه با کمک دستگاه، ورق های برش خورده را به صورت دایره در آورده و فرم کلی کمربند در این مرحله شکل میگیرد.

تا به اینجای کار محصول ما فرم کلی خود را گرفته و باید به دستگاه نقط جوش منتقل شده تا بست کمربند به بدنه کمربند متصل گردد.

جوشکاری بست به بدنه:
بست کمربند در این مرحله به بدنه متصل میگردد. این بست باید در جای درست خودش جوشکاری شود. این مرحله نیز مانند مرحله برشکاری دقت زیادی لازم دارد. چرا که اگر این بست در جای مناسب جوشکاری نشود به خوبی دور درب محصول بسته نشده و ایجاد مشکل مینماید. این جوشکاری توسط دستگاه نقطه جوش انجام میگیرد.

در تمامی مراحل کنترل کیفیت صورت گرفته و در نتیجه محصول نهایی بالاترین کیفیت تولید را خواهد داشت.

ارسال برای مشتری:
در آخرین مرحله کمربندهای تولیدی بسته بندی شده و برای مشتری ارسال میگردد.

برای منتقل شدن به صفحه کمربند حلب اینجا کلیک کنید.

 

کمربندهای تولیدی قوطی سازی میثم

کمربند حلبی
قوطی سازی میثم با چندین سال سابقه در زمینه تولید انواع قوطی های فلزی، کمربند و سیم دسته حلب توانایی تولید کمربند برای تمامی قوطی های فلزی را دارد.

ما در این مجموعه کمربندهایی مناسب برای حلب تمام تخلیه، گالن فلزی و … تولید مینماییم.

شما در همین صفحه میتوانید از طریق گفتگوی آنلاین با ما در ارتباط باشید و تمامی مشخصات و حدود قیمت این محصول را از ما بخواهید و یا با مراجعه به صفحه ی تماس با ما، با ما تماس بگیرید.

برای منتقل شده به صفحه تماس با ما اینجا کلیک کنید.

همچنین برای مشاهده ویدئوهای مربوط به تولید کمربند حلبی میتوانید به آپارات قوطی سازی میثم مراجعه نمایید. برای منتقل شدن به صفحه آپارات ما اینجا کلیک کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *